GDPR a aktivní přímé oslovování klientů (potenciálních/současných)

Direct Marketing and GDPR

Úvod do problematiky:

Nová evropská legislativa GDPR je nejen o ochraně dat, ale hlavně o neobtěžování lidí. I proto se musí Vaše společnost naučit nabízet produkty a služby přes Direct Marketing (DM) neobtěžujícím způsobem. Známá leč čím dál méně účinná prodejní metoda "Když tě vyhodí dveřmi, vrať se oknem" se s nástupem GDPR už úplně přežila. Dnes už nejen jako dříve potřebujete, ale už i musíte aktivně kontaktovat klienty pouze s nabídkami „na první dobrou“. Pokud se Vám DM nabídka nepovede napoprvé, hrozí navíc projevy jiného známého pravidla "Kde není žalobce, není soudce", protože v takovém případě se nějaký žalobce určitě objeví.

GDPR a aktivní přímé oslovování klientů (potenciálních/současných)
... když tě vyhodí dveřmi, vrať se oknem ...
... kde není žalobce není soudce...

Výzvy:

Také ještě dnes aktivně (a draze) nabízíte svým zákazníkům produkty nebo služby, o které nemají zájem? A až později s Vašich vlastních dat sami zjišťujete, že to Vaše firma mohla a měla vědět předem? Chcete mít spokojené loajální zákazníky, kteří Vám nezruší souhlas ke kontaktování (dle GDPR)?

Tak jim to už nedělejte! A naopak aktivně nabízejte pouze smysluplně (pro zákazníka) a efektivně (pro Vás). Jen tak se snad vyhnete zrušení souhlasu, a určitě prodáte více.

Popis tématu:

Optimalizujte tedy výkon Vašeho direct marketingu a vyhněte se přitom problémům kvůli GDPR. Přímo oslovujte zákazníky s nabídkou Vašeho produktu a/nebo služby, která je zaujme, a tudíž je nebude obtěžovat.

Automatizované vyhodnocování a analýza chování zákazníka a jeho vlastností tj. profilování pomocí integračních, analytických a dalších nástrojů pro správu dat společnosti Informatica, které poskytnou „správná data“ dalším nadřazeným analytickým systémům, Vám umožní vybírat právě takové nabídky pro Vaše zákazníky. Vyhnete se problémům s GDPR a zároveň budete prodávat více.

Jak vidíte, je to prostě stále jen a opět hlavně o „správných datech“.

Toto téma řešíme pomocí těchto nástrojů

Big Data

Hadoop a jiné potvory

Zjistit víc

Data Integration

Data všech aplikací a systémů spojte se

Zjistit víc

Data Quality

Když data tak správná

Zjistit víc

Data Security

Bezpečná data jsou stejně důležitá jako bezpečný sex.

Zjistit víc

Master Data Management

Nejsprávnější správná data

Zjistit víc