Výzvy:
Také ještě dnes aktivně (a draze) nabízíte svým zákazníkům produkty nebo služby, o které nemají zájem? A až později s Vašich vlastních dat sami zjišťujete, že to Vaše firma mohla a měla vědět předem? Chcete mít spokojené loajální zákazníky, kteří Vám nezruší souhlas ke kontaktování (dle GDPR)?
Tak jim to už nedělejte! A naopak aktivně nabízejte pouze smysluplně (pro zákazníka) a efektivně (pro Vás). Jen tak se snad vyhnete zrušení souhlasu, a určitě prodáte více.
Popis tématu:
Optimalizujte tedy výkon Vašeho direct marketingu a vyhněte se přitom problémům kvůli GDPR. Přímo oslovujte zákazníky s nabídkou Vašeho produktu a/nebo služby, která je zaujme, a tudíž je nebude obtěžovat.
Automatizované vyhodnocování a analýza chování zákazníka a jeho vlastností tj. profilování pomocí integračních, analytických a dalších nástrojů pro správu dat společnosti Informatica, které poskytnou „správná data“ dalším nadřazeným analytickým systémům, Vám umožní vybírat právě takové nabídky pro Vaše zákazníky. Vyhnete se problémům s GDPR a zároveň budete prodávat více.
Jak vidíte, je to prostě stále jen a opět hlavně o „správných datech“.