Výzvy:
Již jste ve Vaší obchodní praxi zažili, že jste měli skvělý produkt s ambicí být první na trhu a přesto Vás konkurence "doběhla" a tím pádem i předběhla? Zažili jste také někdy nečekaný pokles plnění prodejního plánu do té doby bezproblémového produktu a nevěděli jste proč? (I za tím byla jistě konkurence.) Chtěli byste o tom v budoucnu vědět dopředu? Chcete optimalizovat Vaši reakci na chování konkurence? A chcete pro změnu příště „doběhnout“ a předběhnout konkurenty vy?
Popis tématu:
Konkurenci je dobré sledovat. Ještě lepší je mít ji pod kontrolou. Toho lze dosáhnout pomocí automatizovaného sledování veřejně dostupných informací o chování konkurentů, jejich akcích a jejich produktech a podobně.
Automatizovaným sledováním konkurence a jejího chování zjišťujeme, co se děje na trhu. Obohacením vlastních dat o externí informace získané monitoringem konkurence se pak také snažíme udržet či získat obchodní výhodu.
K tomu slouží integrační, analytické i další nástroje pro správu dat společnosti Informatica, které poskytnou „správná data“ dalším nadřazeným systémům pro analýzu nestrukturovaných informací z veřejných zdrojů a zajistí propojení s vašimi daty.
Jak vidíte, je to prostě stále jen a opět hlavně o „správných datech“!!!