Výzvy:
Zkoušíte prodávat nebo prodáváte skutečně? Předkládáte správnou nabídku správnému zákazníkovi ve správný čas? Splňují Vaše současné nabídky tato předchozí tři zdánlivě jednoduchá kritéria a to ideálně všechna současně? Chcete aby Vaši zákazníci, kteří Vás z nějakého důvodu sami kontaktovali, odcházeli ať už z pobočky, nebo z Call Centra spokojenější a Vy přitom prodali více?
Popis tématu:
Vytvořte tedy nabídku Vašeho produktu nebo služby, která optimálně navazuje na řešení žádosti, potřeby, přání (stížnosti), se kterou Vás zákazník kontaktoval, a umožněte mu tak považovat takovou nabídku za součást řešení jeho požadavku. Automatizovaná analýza a vyhodnocování chování i vlastností zákazníka tj. profilování na bázi dat z integračních, analytických a dalších nástrojů pro správu dat společnosti Informatica, které poskytnou „správná data“ dalším nadřazeným modelovacím a analytickým systémům, Vám umožní takové nabídky pro Vaše zákazníky vytvářet a s jejich pomocí prodávat více.
Jak vidíte, je to prostě stále jen a opět hlavně o „správných datech“!!!