Vaše nejlepší nabídka při příští zákazníkově návštěvě nebo jeho zavolání (mimo kampaň z marketingu)

Next Best Offer

Úvod do problematiky:

*) Známý citát z knihy Kmotr od Maria Puza se zde přímo nabízí, protože nejen že znamená: „udělej co ti říkám, nebo tě zabiju“, což samozřejmě není míněno na Vás, ale navíc přesně vystihuje pojem Next Best Offer. Tzn. kdykoliv za Vámi přijde či Vám zavolá Váš zákazník s nějakou žádostí, potřebou, přáním (nebo dokonce i stížností), nenecháte ho přeci odejít jen tak, a učiníte mu neodolatelnou nabídku.

Vaše nejlepší nabídka při příští zákazníkově návštěvě nebo jeho zavolání  (mimo kampaň z marketingu)
„... udělám mu nabídku, jakou nebude moci odmítnout ...“*)

Výzvy:

Zkoušíte prodávat nebo prodáváte skutečně? Předkládáte správnou nabídku správnému zákazníkovi ve správný čas? Splňují Vaše současné nabídky tato předchozí tři zdánlivě jednoduchá kritéria a to ideálně všechna současně? Chcete aby Vaši zákazníci, kteří Vás z nějakého důvodu sami kontaktovali, odcházeli ať už z pobočky, nebo z Call Centra spokojenější a Vy přitom prodali více?

Popis tématu:

Vytvořte tedy nabídku Vašeho produktu nebo služby, která optimálně navazuje na řešení žádosti, potřeby, přání (stížnosti), se kterou Vás zákazník kontaktoval, a umožněte mu tak považovat takovou nabídku za součást řešení jeho požadavku. Automatizovaná analýza a vyhodnocování chování i vlastností zákazníka tj. profilování na bázi dat z integračních, analytických a dalších nástrojů pro správu dat společnosti Informatica, které poskytnou „správná data“ dalším nadřazeným modelovacím a analytickým systémům, Vám umožní takové nabídky pro Vaše zákazníky vytvářet a s jejich pomocí prodávat více.

Jak vidíte, je to prostě stále jen a opět hlavně o „správných datech“!!!

Toto téma řešíme pomocí těchto nástrojů

Big Data

Hadoop a jiné potvory

Zjistit víc

Cloud Services

Data v mracích

Zjistit víc

Data Integration

Data všech aplikací a systémů spojte se

Zjistit víc

Data Quality

Když data tak správná

Zjistit víc

Master Data Management

Nejsprávnější správná data

Zjistit víc