Výzvy:
Již jste se ve Vaší obchodní praxi setkali, odhalili jste a nebo dokonce jste se stali obětí podvodného jednání? Kolik Vás stálo zpětné řešení zpronevěr a podvodů Vašich klientů, obchodních partnerů nebo zaměstnanců? A také nevěříte, že to bylo naposledy?
Popis tématu:
Automatizované odhalování podvodných situací v procesech organizace, tj. odhalování podvodů nebo jiného škodlivého chování všech typů pachatelů, viz výše , vychází ze „správných dat", jejichž zdrojem jsou integrační, analytické i další nástroje pro správu dat společnosti Informatica, které lze jednoduše napojit do různých nadřazených analytických a sledovacích systémů pro včasné rozpoznání nebezpečného nebo podezřelého chování.
Jak vidíte, je to prostě stále jen a opět hlavně o „správných datech“!!!
Pozn.:
Na základě rozpoznání nestandardního chování a s využitím analýzy minulých situací či zkušeností lze tedy předcházet podvodům a zároveň předávat tyto informace do procesu Blacklistingu.
Pokud zde zmiňujeme Blacklist (BL), tak je možná spolupráce i v opačném směru, kdy systém Fraud Detection na základě dat z Blacklistingu použije jiné, ostřejší algoritmy a to např. v případě, že narazí na podezřelý kontakt již uvedený na Blacklistu (ano, může to být i jen shoda jmen)