Komunikace

Produkty společnosti Informatica si pro své aktivity v oblasti integrace dat volí přední telekomunikační firmy. Do stále se rozšiřujícího portfolia zákazníků patří 17 z 22 největších telekomunikačních firem a celkově více než 220 firem z tohoto oboru.

 

  Amena
Amena, druhý největší mobilní operátor ve Španělsku, snížil riziko možné nekorektní implementace nového řešení CRM využitím produktů značky Informatica, které sesynchronizovaly 1 TB dat z původních systémů,  přenesly je do nového informačního systému, a umožnily tak hladký přechod na novou technologii. Společnost Amena tím získala ucelený náhled na ověřená data o uživatelích, což jí pomohlo zlepšit služby zákazníkům, vylepšit své marketingové akce na udržení klientů a snížit objem telefonátů do zákaznického centra.
    Referenční studie v angličtině
  Eircom
Eircom, jeden z předních telekomunikačních operátorů v Evropě, implementoval produkt Informatica Data Quality na zlepšení aplikací CRM a business inteligence, snížil tím své náklady a zlepšil efektivitu procesů. Implementací profilace a standardizace, které jsou součástí Data Quality, je možné přistupovat do jediného, přesnějšího pohledu na zákazníky, a v to i případě datových zdrojů z více systémů. Eircom si tak zpřístupnil hodnotné zdroje a zlepšil celkovou kvalitu dat.
    Referenční studie v angličtině
 

MTN Group
Společnost MTN-SA z Jihoafrické republiky pracovala původně s PowerCenterem 5. Následně za pomoci týmu místního zastoupení společnosti Informatica přešla na PowerCenter 7. Od upgradu na verzi 7 a poté na PowerCenter 7 64bitů tato společnost dosáhla 470procentního nárůstu co do počtu zpracovaných detailních záznamů o hovorech za den.
Referenční studie v angličtině

    Referenční studie v angličtině
 

Telemark
Brazilská společnost Telemark, která je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb v jižní Americe, potřebovala získat celkový pohled na svou stále rostoucí základnu více než 7 milionů zákazníků, a proto implementovala PowerCenter a PowerExchange firmy Informatica. PowerExchange jí poskytuje bezproblémový přístup k datům pocházejícím z minipočítačů; PowerCenter vykonává komplexní transformace a zajišťuje snadný management velkých objemů dat. Výsledkem je zvýšení efektivity prodejních kampaní a provozních operací a navíc Telemark nyní poskytuje svým zákazníkům vhodnější podporu.

    Referenční studie v angličtině
 

TELUS
TELUS Corporation, druhá největší telekomunikační společnost v Kanadě, používá platformu PowerCenter pro integraci dat k tomu, aby nabízela lepší služby, zvýšila loajalitu zákazníků a podpořila růst svých obchodních aktivit. Tím, že Informatica integrovala data o zákaznících, užití a tržbách z více celopodnikových systémů, pomohla firmě TELUS vytvořit komplexní pohledy na zákazníky, umožnila přesněji analyzovat jejich požadavky a efektivně zacílit kampaně a zákaznické služby.

    Tisková zpráva v angličtině
 

Verizon Business
Verizon Business používá produkt Informatica PowerCenter na zlepšení zacílení svých marketingových aktivit a jejich monitoring a také na migraci marketingových dat ze 14 zemí Evropy a asijsko-tichomořské oblasti, která pak konsoliduje do datového skladu Siebel 7.

    Referenční studie v angličtině
 

XO Communications
Implementace platformy Informatica PowerCenter ve firmě XO Communications získala výroční cenu Innovator Award časopisu ADT Magazine v kategorii datových skladů a business inteligence.

    Více v angličtině
© 2010 INFA Partner, s.r.o                    Kontaktujte nás |Mapa stránek