Již osm let po sobě dosahuje Informatica nejlepších výsledků v hodnocení loajality svých zákazníků

Informatica vede žebříček v celkovém hodnocení a kvalitě produktů

 
 

Redwood City, California, 13.11., 2013

Společnost Informatica, vedoucí nezávislý poskytovatel software pro integraci dat , dnes oznámila, že již po osmé v řadě dosáhla nejlepších výsledků v průzkumu  věrnosti zákazníků "2013 Data Integration Customer Satisfaction", prováděný nezávislou výzkumnou společností TNS, která je globálním lídrem v této oblasti.

Podle průzkumu Informatica vede nad konkurencí v celkovém hodnocení, včetně dosažení nejlepšího skóre za kvalitu a spolehlivost produktů, úroveň poskytování technické podpory, profesionálních služeb a školení.

Další výsledky průzkumu zahrnují:

  • 90 procent zákazníků společnosti Informatica zůstane na stejné nebo přejde na vyšší úrovneň podpory v roce 2013, což je navýšení oproti 88 procentům z roku 2012.
  • plány na rozšíření řešení na platformě Informatica má 93 procent zákazníků.

Každý rok zkoumá TNS zákazníky dodavatelů řešení pro integraci dat. Průzkum měří relevance v mnoha kategoriích spokojenosti zákazníků, jako je kvalita produktů, podpora zákazníků a úroveň profesionálních službeb. Na základě těchto zjištění určí, jak si dodavatelé vedou vedou v uvedených oblastech.

Zákazníci jsou  tázáni na:

  • záměry nákupu software
  • zda mohou sloužit jako pozitivní reference
  • využití profesionálních služeb dodavatele

Na základě výše uvedených metrik je kalkulován ProCLI (Customer Loyalty Index -  věrnostní index zákazníků), neboli věrnostní skóre, které vyjadřuje úroveň vztahu se zákazníky.

 
© 2010 INFA Partner, s.r.o                    Kontaktujte nás |Mapa stránek